تکریم مادر شهید اسحق امیری در تداوم طرح شکوه مادری 

تکریم مادر شهید اسحق امیری در تداوم طرح شکوه مادری 

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: در تداوم سه شنبه های تکریم، طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید امیری با مادر شهید دیدار کرده و از آن تجلیل کنیم.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، طرح ملی سه شنبه های تکریم را از اولویت برنامه های کانون امام علی (ع)، در سومین رویداد ملی فهما برشمرد و گفت: امسال در سومین رویداد ملی فهما طرح سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری برگزار می شود و در همین راستا این هفته از مادر شهید اسحق امیری تجلیل شد.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت از مادران شهدا به عنوان الگو و اسوه صبر و استقامت، یاد کرد و افزود: مادر شهید امیری نیز همچون دیگر مادران شهدا فرزندی تربیت کرد که در راه دین و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی با ایثار از جان خود گذشته و شهید شد.


وی ابراز کرد: در تداوم سه شنبه های تکریم، طرح شکوه مادری بهانه ای شد تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید امیری با مادر شهید دیدار کرده و از آن تجلیل کنیم.


میجانی بیان کرد: شهید اسحاق در سال ۱۳۴۲ در روستای پید نگوئیه به دنیا آمد و بسیار خوش اخلاق، مومن و متدین بوده و به صله رحم نیز بسیار اهمیت می داده است.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: تا قبل از اعزام به جبهه همواره به پدر در کار کشاورزی کمک می کرده است و در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیده و مزارش در گلزار شهدای روستای زادگاهش قرار دارد.


وی یادآور شد: طرح شکوه مادری با همراهی حجت الاسلام شهدادی امام جماعت مسجد امام علی (ع)، اسفندیاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) و سالاری از هیئت امنای مسجد با حضور در منزل مادر شهید امیری برگزار شد.


میجانی در خاتمه عنوان کرد: در این دیدار تصمیم گرفته شد با همراهی و پیگیری کانون فهمای امام علی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج، کوچه منزل مادر شهید با عنوان کوچه شهید اسحق امیری نامگذاری شود.

پایان پیام/ 586